Hanya kamo sorang aje ♥


terima kasih tuhan,kerana temukan aku dengannye, walaupun jauh perkenalan kami, walaupun banyak onak duri yang telah kami lalui,kau tetap memahami itu adalah JODOH kami.....
terima kasih tuhan..
dan kau yang bernama CINTA...

syg... aq tetp kn brada di sisimu... shngga kita bkal d ijab kbulkn.... amin... aq akn senantiasa di sisimu sush dan sng..... love u syg......

Janji Aq Pada Dia, Xkn Pna menduakan dia. And xkn pna menyakit kan dia. Walaupun kami hnya kwan. Tp dlm diam aq syg dia.. thx dear . Luv u always

ku telah temui cinta hati ku terima kasih tuhan kerna menghadiahkan ku kegembiraan di sebalik kesedihanku yang lalu..................ku harap ianya akan terus mekar berkembang....................­.hingga ke mahligai cahaya 

cinta.ku telah temui cinta hati ku terima kasih tuhan kerna menghadiahkan ku kegembiraan di sebalik kesedihanku yang lalu..........................­ku harap ianya akan terus berkembang....................­.hingga ke mahligai cahaya cinta ku cinta kamu, ku rindu kamu uwda :(.

terima kasih tuhan..
dan kau yang bernama CINTA...

I LOVE YOU SO MUCH NURULHUDAH BTE MOHD SA'AD ♥ ♥ ♥ ♥.

Wa rndu sama lu sgt2 doe, hanya blog ny aje la yg bole tmpt aku megadu selama aku rndu n sayang sama kau baby. aku ta nak khlng kau lngsung thu ta, kau la segala nye bgi aku. kau da bnyk ubah nsib hdop aku n aku da ta usik bnda2 haram. aku sayang kau sorang aje la. aku nak kau jgn buat peragai mcm gtu lg ok. sayang awak sangat2 hudah ♥ ♥.

No comments:

Post a Comment